Palm Cove (2) - Reisverslag uit Palm Cove, Australië van Tim en Anita - WaarBenJij.nu Palm Cove (2) - Reisverslag uit Palm Cove, Australië van Tim en Anita - WaarBenJij.nu

Palm Cove (2)

Door: Anita

Blijf op de hoogte en volg Tim en Anita

11 Oktober 2014 | Australië, Palm Cove

We hebben hier een ontzettend relaxed weekend met niets op de planning, heerlijk! De afgelopen tijd hebben we best een drukke planning gehad met veel activiteiten en soms wisten we ’s middags al niet meer hoe onze accommodatie van die ochtend eruit zag. Een weekend niets is dus fijn, maar ook wel weer onwennig.
Het duurt even voordat we echt relaxed zijn en er vrede mee hebben om niets te doen. In het begin heb je het gevoel dat je de omgeving ‘moet’ gaan bekijken, anders is het zo zonde, maar we hebben ook gewoon vakantie en daar hoort relaxen ook zeker bij. Er is hier een event gaande: het Reef Feast, het lijkt op de Proef Eet van Enschede. Voor elk restaurant, koffiebar of ijssalon staat een klein tentje waar je twee of drie dingen kan bestellen. Alleen hier is geen wedstrijd onderling, gewoon lekker genieten van lekker eten en gezelligheid. Er hangen veel lampjes door de bomen en her en der staan podia met gezellige muziek.
Erg leuk dat we hier op dit moment zijn! De straat is afgesloten, dus met de auto weggaan kan wel maar is niet handig, verplicht in de buurt blijven dus. Prima. We genieten van ons ruime appartement en fijne balkon. Onze dag bestaat vooral uit: uitslapen, even boodschapjes doen, relaxen bij het zwembad, even op het strand wandelen, chillen met biertjes en wijntjes op het balkon.
We hebben hier ook free wifi, best fijn, maar we raken er al veel aan gewend en hebben vaak de telefoon in de hand. We kunnen skypen met het thuisfront, dat is wel een voordeel.