Noosa Heads (2) - Reisverslag uit Noosa Heads, Australië van Tim en Anita - WaarBenJij.nu Noosa Heads (2) - Reisverslag uit Noosa Heads, Australië van Tim en Anita - WaarBenJij.nu

Noosa Heads (2)

Door: Anita

Blijf op de hoogte en volg Tim en Anita

21 Oktober 2014 | Australië, Noosa Heads

We hebben gisteren boodschapjes gedaan, dus gezellig ontbeten op ons balkon. Eenmaal weer binnen horen we een raar getik.. He, het regent! Dat hebben we lang niet meer gehad! In het begin wat miezerige regen, maar later plenst het toch best flink. Dat is even balen, want we kunnen nu niet zwemmen en wandelen naar het centrum is ook geen optie. Hoe doen we dat thuis ook alweer als het regent? Dan maar even relaxen op de kamer. Wat is dit heerlijk eigenlijk en wat hebben we dit lang niet meer gedaan. We brengen onze dag door op de kamer: thee drinken, filmpjes kijken, even slapen, wat lezen, beetje tekenen. Dit hebben we echt gemist! Er zijn drie filmzenders waar de hele dag door alleen maar films op zijn, dus daar maken we goed gebruik van.

We frissen ons op om wat te gaan eten in het centrum (met de auto, want het regent nog steeds). We eten een hapje bij The Surfclub, we hebben uitzicht op zee, dat blijft toch fantastisch om te zien! Er is een food bar waar je je eten besteld en een nummertje meekrijgt en een drink bar waar je je drankjes besteld, dat zie je hier erg vaak. Onderweg hebben we ook al erg vaak meegemaakt dat ze je naam vragen en als je eten klaar is roepen ze heel hard: ANITA?! LUNCH FOR ANITA?! Erg grappig! We zitten hier bij The Surfclub lekker te chillen en naar de zee te staren totdat we opeens iets zien wat lijkt op een dolfijn. Nog eens kijken en JA! Wauw, we zien gewoon een dolfijn, behoorlijk dicht bij het strand, wat geweldig om te zien. Onze dag kan niet meer stuk :)