AMS - KUL - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Tim en Anita - WaarBenJij.nu AMS - KUL - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Tim en Anita - WaarBenJij.nu

AMS - KUL

Door: Tim

Blijf op de hoogte en volg Tim en Anita

27 September 2014 | Nederland, Schiphol

Vandaag om 5 uur opgestaan. Half zeven met de trein om om half tien op het vliegtuig te stappen richting Kuala Lumpur. Koffers zijn ingepakt, rugzakken bepakt voor light travel en de reispapieren op orde. AUSSIES, here we come.
De vlucht duurt 12 uur, het tijdsverschil met Nederland is +6. We zijn nog niet goed en wel in de lucht en we krijgen een warme maaltijd voorgeschoteld. Prima, we hadden toch al wel wat trek en onze eigen maaltijd was Haribo banaantjes, of tumtummetjes. Voor de rest is er een keur aan vermakelijkheden in zo'n schermpje in de stoel voor je gebouwd en je hoeft je dus ook alles behalve te vervelen. Spelletjes, recente films, series of muziek, e-learning(!), vluchtinformatie, van alles kun je ermee. Je kunt zelfs schaken tegen andere passagiers! Voor de rest duurt het gewoon lang. Twaalf uur lang, in zo'n aangedreven cilinder naar de andere kant van de wereld... De service is geweldig, dat moet even gezegd worden. Je kunt van alles drinken en eten en ze komen er regelmatig mee langs. 2 uur voor de landing krijgen we nog een warme maaltijd. Als we landen op KUL is het daar 6 uur ‘s ochtends lokale tijd.