Noosa Heads (1) - Reisverslag uit Noosa Heads, Australië van Tim en Anita - WaarBenJij.nu Noosa Heads (1) - Reisverslag uit Noosa Heads, Australië van Tim en Anita - WaarBenJij.nu

Noosa Heads (1)

Door: Anita

Blijf op de hoogte en volg Tim en Anita

20 Oktober 2014 | Australië, Noosa Heads

Vandaag rijden we naar Noosa Heads, ongeveer 2,5u rijden, dus prima! De reis is niet heel bijzonder, de natuur wat saai en vooral erg lange rechte wegen. We rijden door een zogenoemde ‘Fatique Zone’ en er staan borden met Triviant Pursuit vragen zodat je alert blijft en een paar kilometer laten staat het antwoord.

We arriveren op onze locatie Noosa International Resort en wauw, wat ziet dit er mooi uit! We hebben een prima studio met balkon en de accommodatie ziet er erg verzorgd uit. Twee zwembaden, drie spa’s en een sauna (oh ja en een sportzaal, maar we hebben vakantie (het is wel weer duidelijk wie dit typt he?)). Hier zitten we drie dagen zonder geplande activiteiten, dus hier vieren we ons ‘weekend’, hier hebben we allebei wel erg behoefte aan. Even iets langer op dezelfde plek is wel erg fijn. We trekken onze badkleding aan en genieten lekker van de mooie zwembaden, erg fijn. Eén van de zwembaden heeft een bar in het midden met in de zwembadvloer barkrukken, super tof natuurlijk! Helaas is deze niet meer in gebruik.

Later die middag lopen we over een mooi wandelpad naar het centrum van Noosa Heads, wat zich parallel aan het strand bevindt. Erg mooie winkels en gezellige restaurantjes. We eten een pizza/salade en lopen weer terug over hetzelfde, nu toch een stuk donkerder en spannender, pad terug naar ons fijne resort.